Deze zijn er om misverstanden te voorkomen en duidelijkheid voor mij en u te verschaffen!
- Bij te laat komen kan alleen nog een deel van de behandeling gedaan worden en/of dient er een nieuwe afspraak gemaakt te worden. En zal tevens de gehele afspraak in rekening worden gebracht.
- Er mag niet gedronken of gegeten worden in de praktijkruimte, dit om de hygiëne te waarborgen.
- Een afspraak dient minimaal 24 uur van te voren afgezegd of verzet te worden, anders wordt de gehele behandeling in rekening gebracht.
- We plannen samen in overleg na elke behandeling alvast een vervolg behandeling (indien nodig) om een volgeboekte agenda te voorkomen en de continuïteit en het effect van de behandelingen te waarborgen.
- Wkkgz (Wet kwaliteit klachten en geschillen zorg) (96.02 schoonheidsverzorging): ik ben hierbij aangesloten middels de branchevereniging Provoet.
- Garantie; mocht er binnen een week na de behandeling iets niet naar wens zijn, zal ik die binnen die tijd gratis behandelen.
- Zit hier een langere tijd tussen, plannen we hiervoor een nieuwe afspraak.
- U dient met gewassen voeten naar de praktijk te komen.